00:00
00:00
View Profile CheesyMaster
I like cheese...

23, Male

Istanbul Turkey

Joined on 9/2/11

Level:
6
Exp Points:
370 / 400
Exp Rank:
150,536
Vote Power:
4.76 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
89,785
Blams:
3
Saves:
59
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Normal
Medals:
332

Comments (17)

Good job I guess.

thanks i guess

Umm.... dude. What made you add me to your favorite authors? Just wondering.

meh i like your tests you do so why not

I have an achievement idea.Its to kill 30 guys with your bare hands!

already in lol

An achievement idea is to kill 10 peepl with your own hands

THATS EVEN BETTER

Newgrounds has gotten a lot more boring over time. Almost every time I come here it's usually only to play games on this site cause I'm a medal whore. The problem is that I'm seriously running out of games to play and yeah I've went to flash portal history. >:l
Anywaaaaaaaaaayyyyyyy...... good luck with AM2. Wow, this comment sounded boring in my head.

nah your right has gotten abit boring since the update thing...thanks anyway :P

I have a question. Why is madnessday right on the first month at the beginning of the school year? not exactly the perfect time for it. Is it because that's when Krinkels' birthday is?
Oh yeah the reason why came was cause I was bored again.
Btw you should get Skype.

haha i think its the day he first uploaded madness or his birthday but tbh i cant bother checking and also nah i dont need skype now

Only 3 days left because of school trip, and I'm totally fucked. Like a boss :D

yeap 2012 is our YEAR if we dont totaly die

i hope they didn't get lazy and create some new sprites for 2012 :)

thats lazyness?

Achievement: "Who's your god now?!" - steal halo from Jesus >:3

omg...thats AWESOME

I'm using that so much!

YUSH

happy madness day in turkey sirastimaster :P

lolyo too mate :D

What do you mean no submitions? You sure, you checked the Judgement page? Also click reviews at my page, I review every madness stuff that gets there, EVERY :D

:O i will thanks

is AM2 going to be out today??

sigh...ts held off to next year due to...''problems''

New goal: release it before 2013, HOWZ DAT FO YUR DAM LAZYNESS?!

ITS NAWT POSSIBLE

Reading this new piece o information makes me wanna spank da specter.
"due to... "problems"" XD

yes he is rly a foobag

hmm, i got one! Achievement get!: Commit Suicide??? (kill your evil clone!)
Hows that for an achievement?

JJ JJ